четвъртък, 18 февруари 2010 г.


"Днес мога да се оплаквам, че времето е дъждовно или да благодаря, че тревата ще бъде полята безплатно.

Днес мога да тъгувам, че нямам пари или да се радвам, че финансите ми ми помагат да планирам мъдро и да пестя.

Днес мога да се оплаквам от здравето си или да се радвам че съм жив(а).

Днес мога да се оплаквам, че моите родители не са ми дали нищо в тоя живот или да им благодаря, че са позволили да се родя.

Днес мога да плача, че розите имат бодли или да се равам, че бодлите имат рози.

Днес мога да плача, че нямам приятели или да бъда екзалтиран(а), че мога да нямеря нови.

Днес мога да се оплаквам, че трябва да ходя на работа или да се радвам, че имам работа.

Днес мога да се оплача, че имам да върша къщна работа или да благодаря на Господ за къщата, която ми доставя закрила за моето тяло, ум и душа.



"ДНЕС" се изправя пред мен очквайки да бъде оформено. И аз съм тук - скулптур, който ще го оформи. И аз решавам какво да бъде моето "ДНЕС"!

Няма коментари:

Публикуване на коментар